Hned ráno jsme se s dětmi ještě vrátili ke
včerejšímu výletu do ZOO. Děti si ve skupinkách sepsaly vše, co se jim líbilo a
co ne. Mluvčí každé skupinky nám představil členy skupiny a seznámil nás s jejich
společnými výsledky.
A jaké byly, podle dětí, klady a zápory včerejšího výletu? Mezi pozitiva děti zahrnuly: strašilky, lemury, plameňáky, hřiště, lvíčata, jídlo, klokáňata, řvoucího lva, noční světy, ZOO obchůdek, hadí vajíčka, bílé klokany, vlak, oběd, žirafy, cestu tramvají. Naopak se jim nelíbilo: počasí, „odjeli jsme moc brzy“, „neprošli jsme celou ZOO“, déšť, živý had, tarantule.
Přírodovědným tématem dneška byl potravní řetězec a důležitost
třídění odpadu. Každý si vyrobil potravní řetězec i domů.
Ivanka s dětmi připravila pokus, ve kterém jsme pozorovali
mravence a zkoumali jejich chutě 😊
Po obědě se malí
přírodovědci s Janou vydali do Slunečnice nakrmit zvířátka. Kromě krmení si
udělali čas i na pohlazení a pomazlení zvířátek. Mezitím děti v klubovně na
KČT kreslily obrázky zvířat. Povídali jsme si o výstavách obrazů a slavnostním
zahájení výstav – vernisáži. Také jsme si takovou slavnost s přípitkem,
vyzkoušeli.
Sepsala a nafotila: Jana
Žádné komentáře:
Okomentovat